Vesti dana
Banjaluka 21. 09. 2011
PRESS RS
DIREKTOR OŠ „BRANKO ĆOPIĆ“ PRETIO NAŠEM NOVINARU
Majstorović: Momiću, imaćeš posla sa mnom
Slobodan Majstorović, direktor banjalučke Osnovne škole „Branko Ćopić“ juče je pretio potpisniku ovih redova zato što je u jučerašnjem tekstu, pod naslovom „U fotelji i po 15 godina“, naveo da su za vreme njegovog direktorskog mandata u OŠ „Branko Ćopić“ počeli da rade njegova supruga i sin.

BAHATO Slobodan Majstorović
Majstorović je pozvao redakciju Pressa RS i vičući pretio da će „imati ozbiljan razgovor s njim i da će osetiti posledice zbog svog pisanja".
- Ko si ti da rušiš ugled škole „Branko Ćopić" i ugled porodice Majstorović?! I odakle ti pravo da objavljuješ moju fotografiju! Ti, jedan obični novinar i obični Momić iz Vrbanjaca, našao si da rušiš ugled Majstorovića! Ja znam šta je cilj ovog članka! Imaćeš sa mnom ozbiljne razgovore zbog ovog članka i zbog diranja porodice Majstorović! Ili ćete doći u moju kancelariju da razgovarate sa mnom, ili ćete imati ozbiljne posledice zbog ovoga - urlao je Majstorović i nastavio:
- Nikome ja ne pretim, ali ću iskoristiti sva sredstva da ugled i prezime porodice Majstorović i 70 godina našeg rada zaštitim od vas. To vam garantujem! Zašto niste pisali da je škola „Branko Ćopić" pod mojim rukovodstvom već tri godine zaredom proglašena za najuspešniju školu u RS? Zar sam ja završio dva fakulteta i magistrirao, da jedan Momić blati prezime Majstorović. Ostavite mi dete na miru, ostavite moje dete na miru, ne dirajte mi dete! - urlao je Majstorović pre nego što je prekinuo vezu.
Zaposlio sam sina
Podsećamo, Press RS je juče objavio tekst o direktorima banjalučkih osnovnih škola koji su u foteljama duže od 15 godina. U tekstu je navedeno da je Slobodan Majstorović već četvrti mandat na čelu OŠ „Branko Ćopić" i da su vreme za njegovog mandata u školi počeli da rade njegova supruga i sin. To je razgnevilo Majstorovića, koji je juče nevešto pokušao da demantuje ove navode.
Precrtao me iz Saveta roditelja!
Joksim Luketa, jedan od roditelja dece koja pohađaju OŠ „Branko Ćopić", tvrdi da je Majstorović potpuno privatizovao školu, a kao najsvežiji primer navodi izbor članova za Savet roditelja u ovoj školi.
- Mene su roditelji izabrali za člana Saveta, ali kada sam otišao u školu da vidim kada će se održati prvi sastanak, rečeno mi je da me je Majstorović precrtao i da je umesto mene za člana Saveta imenovana osoba koja je i prošle godine bila u tom telu. Hteo sam odmah da odem kod direktora, ali nisam imao priliku pošto on nije bio u školi, u kojoj inače provodi najmanje vremena - kaže Luketa.
- Nije tačno da je moja supruga počela da radi u školi „Branko Ćopić" tokom mog mandata. Poslaću vam rešenje o tome kada je počela da radi i koji direktor joj je potpisao rešenje - počeo je mirnim glasom Majstorović, ali je pobesneo posle pitanja da li njegova supruga uopšte radi u OŠ „Branko Ćopić".
- Moja supruga ima samo dodatne časove u OŠ „Branko Ćopić", a vi ste napisali da sam je ja zaposlio. To nije tačno - počeo je da besni Majstorović, a totalno se razbesneo posle pitanja da li je zaposlio sina.
- Jesam potpisao rešenje svom sinu! I šta hoćete! Zar on ne može da dobije posao samo zato što mu je otac direktor? Zar je to greh? Mi u Banjaluci živimo ceo život, a ja sam lično ovu školu podigao na noge i napravio od nje najbolju školu u RS, a vi ste se našli da nas blatite. Imaćete posla sa mnom zbog toga - prosto je urlao preko telefona Majstorović o čemu posedujemo i tonski zapis.
Javna tajna
Direktor Prosvetno-pedagoškog zavoda RS Mirko Banjac oštro je osudio osiono ponašanje direktora OŠ „Branko Ćopić", rekavši da je apsolutno neprihvatljivo i nedopustivo pretiti novinarima.
- Gde ćemo stići ako ućutkamo novinare? Ruku na srce, ima novinara koji zloupotrebljavaju svoju poziciju, ali ništa više nego u bilo kojoj drugoj profesiji. Zato pretnje novinarima treba najoštrije osuditi i sankcionisati - kaže Banjac.
Prema njegovim rečima, nepotizam pri zapošljavanju u obrazovnim ustanovama je javna tajna jer, kako kaže, javnost odavno bruji o tome u kojoj školi se za koga čuva radno mesto.
- Meni su dolazili svršeni studenti sa po pedeset odbijenica sa raznih konkursa i pitali kako da se zaposle. Pitali su me da li će dobiti posao tek kada im otac bude direktor ili nešto više. Među tom decom bilo je studenata sa prosekom preko 9,5 koja se uzaludno prijavljuju na konkurse. Što je još gore, mi smo jedina država na svetu koja budući prosvetni kadar školuje na privatnim fakultetima. Nemam ništa protiv privatnih fakulteta, ali smatram da tu praksu treba promeniti - kaže Banjac.
Vesti dana
19. 05. 2012
Ubijeni, a primaju penzije?!
Miloš Šaljić, dugogodišnji prijatelj Ratka Mladića i član njegovog advokatskog tima u procesu pred Haškim tribunalom, kaže da će odbrana od tužilaštva tražiti spisak srebreničkih ...
19. 05. 2012
Kupci „Mol“ i „Petrobart“
19. 05. 2012
Amerikanac Mitče nije loto milioner!
19. 05. 2012
Federacija mora da plati odštetu od 240.000 evra
19. 05. 2012
Pacijenti razbili lekare!
19. 05. 2012
MUP mora da reaguje na aktivnosti vehabija
18. 05. 2012
Blamaža haškog tužilaštva
18. 05. 2012
Vehabije bi hektare oko Banjaluke
18. 05. 2012
Ostanak Srpske je bio motiv svih premijera RS
18. 05. 2012
Direktor neće iz fotelje
Najnovije vesti
19. 05. 2012
OHR: Samit u Čikagu mogao bi da bude prekretnica za BiH
Dugoočekivani povratak političkom dijalogu, nakon perioda političkog zastoja, doveo je do nekih pozitivnih pomaka kao što je imenovanje Saveta ministara BiH, izjavio je danas ...
19. 05. 2012
Dukić: Oslobađanje Avdovića podvala pravosuđa BiH
19. 05. 2012
Italija: Bomba ubila tinejdžerku ispred škole
19. 05. 2012
Obama i Oland saglasni o svemu osim o Avganistanu
19. 05. 2012
komentari (63)
pošalji komentardragana [neregistrovani] (21. 09. 2011, 07:33:53)
pa sta ima da se ljuti ?
O Gospode Boze, pa javna je tajna kako se zaposljav u prosvjeti. Mozda bi ovo bila zanimljiva tema za press, ali da je obradite sa nekoliko aspekata .... dakle posao u prosvjeti se dobija tako sto komisija dobije ne ime i prezime nego cak XY oznaku, ako clan nije neposredno obavesten o tome... U Ministarstvo prosvjete ako posaljes neko pismo i pozalis se na stanje nekoj skoli ili konkretnu osobu, to pismo nikad ne zavrsi do Ministra jer zavrsi u rukama onih koji pisma pocepaju, dakle zavisno od toga ko je u kom odnosu sa kojim direktorom... ne pisem na pamet, nego na zalost iz licnog iskustva... a zaposljavanje u prosvjeti na osten nacin, ma daj te molim Vas ... prema tome sta imako da se ljuti ?
pošalji odgovorsvjetlan [neregistrovani] (21. 09. 2011, 10:39:23)
samo to i zna
To je jedino što Majstorović i zna - prjetiti! Prjeti djeci, radnicima škole, roditeljima. Oni koji nisu zaposleni po njegovom to znaju najbolje. Svi u strahu od Majstoroviča šute. A ispaštaju djeca. Ta škola ko da je logor, a ne škola. Ima kriterijume najveće u Republici Srpskoj. Djeca crkoše da dobiju peticu. A on hoda po školi čupav, neuredan, pijan i smrdljiv sa cigarom u ustima i zastrašuje djecu. Zna to i ministar a i on šuti. Svako neka dodje do škole, pa vidi očima svojim na šta to liči
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (21. 09. 2011, 10:50:33)
Ups...
Branko Copic je klasican primjer teskih zloupotreba i kako se jedna porodica ponasa kao da im je skola babovina! Neka novinari provjere ko sve radi u toj skoli i na koji nacin je tamo zaposlen. Ima tamo i Majstorovicevih kumova, rodjaka, porodicnih prijatelja, ali i veliki broj onih koji su za posao morali platiti taksu svemocnom direktoru. O poklanjanju ocjena djeci mocnih roditelja ne treba ni pricati! Sta radi prosvjetna inspekcija i ministarstvo, pitanje je pravo.
pošalji odgovorMiki [neregistrovani] (21. 09. 2011, 11:12:34)
Jos jednom Ups...
Uz sve sto sam rekao, zaista je prava sramota da u skoli u koju idu mala djeca direktor redovno na posao dolazi pjan ko letva! Prava slika i prilika naseg obrazovanja! Zemljo Indijo, ima li te igdje!!!!
pošalji odgovorleo [neregistrovani] (21. 09. 2011, 12:21:34)
haosss
a led koji niko ne cisti zimi to je prava katastrofa,skolsko dvoriste se pretvorilo u parking sta vise reci katastrofa.....
pošalji odgovorBranka [neregistrovani] (21. 09. 2011, 13:44:03)
Idi direktore vrijeme ti je
Godinama se traze pare od roditelja koje direktor trpa u svoje dzepov.O izletima se roditelji ne obavjestavaju nego se samo zakaze datum izleta.Non-stop iz te skole roditeljima se prijeti da moraju dati novac krecenje, itisone, plocice itd.
pošalji odgovorU toaletima OS Branko Copic crkao bi i pas kad bi usao a sta bi tek nasa djeca.
Kucni majstor je sin od njegove svastike tj. suprugine sestre.Taj isti kucni majstor ponasa se kao i direktor: drcno, drsko, i bezobrazno.
Pojedini zaposleni tj. direktorovi poslusnici vrse psihicko nasilje nad djecom.
Dali se neko upitao zasto se objesio djecak koji je pohadjao OS Branko Copic.Toga dana djecak se posvadjao sa nastavnicom Njemackog.U ovu skolu dobrodosli su ucenici ciji roditelji imaju pekare, privatne firme, roditelji koji podrzavaju Majstorovica i koji mu debelo placaju.Ministar Kasipovic zna za nered i da se ova skola pretvorila u logor a nece i ne zeli nista da poduzme.Nasnavnica muzickog maltretira psihicki djecu.Nekada se u skoli pjevalo a sada se "PLACE".
Seka [neregistrovani] (21. 09. 2011, 13:55:35)
Golicu podrzavamo te
Svaka cast covjeku koji se bori za nasu djecu, da im skola bude radost a ne "Jauci sa Zmijanja".
pošalji odgovor99% roditelja je uz tebe.Nemoj i nesmijes da se bojis prijetnji Majstorovica.Pedagogica ako mozemo reci da je pedagog koja takodje maltretira djecu i uvijek stiti nastavnike, treba da leti van.
Ranko [neregistrovani] (21. 09. 2011, 14:04:58)
Skolska himna
Od djece se zahtijevalo da donesu po 50 KM za himnu škole koja je inače koštala par hiljada maraka, a na glavnom ulazu nema sijalice tako da u zimskom periodu ulazak u školu predstavlja pravu avanturu.
pošalji odgovordirektor [neregistrovani] (21. 09. 2011, 14:49:12)
NISTE DOBRO UPUCENI
Ljudi ne lupetajte,trebate znati tog covjeka pa onda nesto pricati!Kao prvo skola postize izuzetne rezultate zadnjih godina i zuzima prvo mjesto u Republici Srpskoj.Kaze zaposli svog sina,pa normalno,najbolje je svoga sina poslatio na biro.
pošalji odgovorDario [neregistrovani] (21. 09. 2011, 14:52:31)
Nista novo
Nista novo - ali neka se zna! Očekujemo reakciju ministra i treba ovog direktora češće objavljivati a pogotovo kako prijeti
pošalji odgovorRoditelj [neregistrovani] (21. 09. 2011, 14:58:56)
Opa, javio se direktor
Pa jes to ti Slobo, legendo Banjaluke a i sire okoline?
pošalji odgovorSta ti to, bolan, rade ovi dusmani? Sta fali sto si zaposlio zenu, sina, sina od svastike i sto si se ugradio u sve ekskurzije,izlete i pekarske aranzmane. Samo neka kapaju parice. Ko sisa ove sto se bune da skola lici na smetljiste i da u klonjama djeca rizikuju da dobiju teske bolestine. Vazno je da si se ti snasao i da ne fermas zivu silu! Masovni respect!
pero [neregistrovani] (21. 09. 2011, 15:05:10)
Prosvjetni radnik/roditelj
Djeca su zlatna kakvi su roditelji!!!Ako nekom nesto smeta uskore se otvaraju privatne skole,bujrum roditelji placajte pa ocekujte sve ono sto vam pada na pamet!!!Kamo srece da je vise direktora kao gos. Majstorovic.
pošalji odgovorMONIKA IZ MODRIČE [neregistrovani] (21. 09. 2011, 16:16:50)
Muljatorka
Kad smo već kod direktora kako se završi ona prevara o kojoj ste pisali, a koja se tiče direktorice doma za djecu bez roditelja u Banja Luci- Svjetlane Blagojević i firme iz Laktaša kada su nezakonito od naroda oteli 40.000 KM. Bilo bi dobro da javnost sazna kraj priče. U Modriči se Blagojevićkini-Cvijićkini roditelji diče njihovom uspješnom ćerkom, biće da je stvarno tako.
pošalji odgovorsvjetlan [neregistrovani] (21. 09. 2011, 17:03:35)
prosvjetnom radniku/roditelju
Niste vi bolji od slobodana, očigledno. Šta kažete? Djeca su zlatna kakvi su roditelji?! Sram da vas bude. Da nehranite možda vi našu djecu i borite se da odrastu u normalne ljude. Niste u stanju da im predajete kako treba, pa mi moramo učiti kod kuće snjima. Stidite se. A to i jeste privatna škola. Privatna, nego šta je kad ljudi moraju dati po 100 maraka za klupe, a to je smislio majstorović i njegov savjet
pošalji odgovorstolice [neregistrovani] (21. 09. 2011, 17:25:11)
STOLOVI
Normalno da ces platiti kada ti djete prevrne skolu naopacke!
pošalji odgovorbljak [neregistrovani] (21. 09. 2011, 17:31:06)
za zatvor!
Roditelj sam đaka prvaka, i nismo čestito ni krenuli u školu već su nam tražili donacije za renoviranje učionica u iznosu od 100 KM po roditelju, donoseći neke nebulozne skupe predračune iz jatačkih firmi..
pošalji odgovorDirektore ako ovo čitaš neka te bude sramota!
Namještaj, krečenje i pod za učionicu da košta 9000 KM a i budala zna da se to može i za 4000. Bruka i sramota! Žali bože što sam se odazvao "vanrednom" roditeljskom sastanku radi pljačke jadnih roditelja gdje je svaki drugi nezaposlen.
Zunzo [neregistrovani] (21. 09. 2011, 17:54:33)
Školstvo je katastrofa i pored silnih reformi
@ stolice
pošalji odgovorOnaj čija djeca prave nered,uzrokuju štete i bahato se ponašaju u školama u većini slučajeva su djeca/rođaci onih na vlasti ili onih bogatih tako da ti je ta tvrdnja šupljak do bola! Roditeljima te djece se niko ne usudi ništa prigovoriti tako da onda štete solidarno snose drugi. Škole su generalno u tako lošem stanju da se divim djeci kada su u stanju boraviti u njima u 21.vijeku.
Stolovi i stolice [neregistrovani] (21. 09. 2011, 18:03:20)
Roditelj
Ljudi dragi morate znati neke stvari,za jednu skolsku godinu uniste se dvije ucionice namjestaja,sto stolica sto stolova.To sve djeca rade ali neka nama nase djece.Skole nemaju para da nabave novi namjestaj.Kada moje djete krene u skolu ja cu dati 100 km da sjedi u normalnoj anatomskoj prilagodenoj stolici,skola jeste besplatna ali mora se nekada nesto i platiti.
pošalji odgovorbura [neregistrovani] (21. 09. 2011, 18:16:00)
ucite i vi
Po Vačem komentaru i treba da se vratite u školske klupe i učite ponovo sve počevši od pravopisa!
pošalji odgovortata [neregistrovani] (21. 09. 2011, 18:40:53)
Nada da ćemo izaći iz tame...
Direktor Majstorović ako je diktator djeci i radnicima Branko Ćopić škole pokušava da bude diktator roditeljima i novinarima.
pošalji odgovorZunzo [neregistrovani] (21. 09. 2011, 18:52:24)
Školstvo je katastrofa i pored silnih reformi
@ RODITELJ
pošalji odgovorAko je škola besplatna onda se NE SMIJE tražiti od roditelja novac, onda se ne može reći da je škola besplatna jer je roditelji umjesto države saniraju, dotiraju,finansiraju. O čemu pričate! Bijela kuga nam uveliko pokucala na vrata, a država se maćehinski odnosi prema onima koji su budućnost. Ti nesrećnici koji na takav način rukovode školama nemaju ni ono malo domaćinskog u sebi da barem škole budu čiste (bar higijena nije skupa). Svuda je prljavština, radijatori nisu oprani 20 godina, klupe ulijepljene. O čemu onda pričaju! Samo da natrpaju džepove.
AndrejBL [neregistrovani] (21. 09. 2011, 19:15:16)
djeciji dom
Niti je ugovor bio nezakonit, niti je narodu iko oteo pare. Nisi morao da uzmes cestitku ako ne zelis. Ideja je bila da se od prikupljenog novca posalju djeca iz Doma na ekskurzije i da se obuku za maturu sto je i ucinjeno. Prema tome djeca u Domu su imala korist od ugovora, a da pri tome Dom nije imao nikakve obaveze po ugovoru. Prica je plasirana do kraja ne provjerena. Samo mi nije jasno da kad neko zeli da pomogne djeci ispadne kriminalac, zalosno.
pošalji odgovorMilica [neregistrovani] (21. 09. 2011, 19:31:08)
a šta čekamo?
Ove godine je moje dijete krenulo u prvi razred u OŠ Branko Ćopić. Prijem prvačića je za mene bio pravi šok, naime svi mi roditelji jesmo razmazili svoju djecu mnogo više nego treba, ali dobrim domaćinom i pedagoški prosvećenim se nije pokazao ni kolektiv škole. Čekate da vam se neko obrati kaže šta treba ili da vas sve pozdravi i od srca poželi dobrodošlicu SVIM. A ne u ovoj školi dobijete čudnu ženu koaj je nešto promrmljala i onda velika stanka a zatim spektakularni nastup čupavog, neobrijanog, u farmericama, mračnog malog čovjeka koji zaopčinje prijetnjom da se obraća svim prisutnim citiram: molim vas, molim vas! nemojte da ovo ponavljam do večeras! pustite da djeca počnu program. roditelji popnite se na galeriju!" Ja zaprepašteno u onoj masi roditelja sama za sebe mrmljam...dobar dan djeco i roditelji, dobro nam došli... Nešto kasnije taj isti mračni lik prošao je pored mene sa nevjerovatnim mirisom duhana i alkohola koji je širio oko sebe. Upitala sam nekog do sebe zna li ko je ovaj čovjek?! Rekli su mi DIREKTOR!
pošalji odgovorPa čemu on to može da nauči moje dijete kad ni dobardan nema u njegovor riječniku i taj neugledni izgled baš i nije neki uzor! Sad kad je i mene dočekao taj problem i kad se susrećem sa roditeljima iz viših razreda, prestrašena sam njihovim iskustvima i incidentima koji su se dešavali u toj školi gdje se niti jedan prosvetni radnik nije stavio u zaštitu djeteta? Zbog straha od gubitka posla?????????
Mislimda je vrijeme da mi roditelji preuzmemo odgovornost za odgoj naše dijece.Ali ne na način i metodama kako to gdin direktor praktikuje.
Selena [neregistrovani] (21. 09. 2011, 19:34:03)
...
Išla sam u OŠ Branko Ćopić i tada je direktor bio Majstorović. Njegova žena već puno godina predaje tamo geografiju (predavala je i meni)i zaposlila se tamo prije nego što je on postao direktor. U svakoj školi se non-stop plaćaju razne gluposti, tako je svagdje. Majka mi radi u prosvjeti i znam koliko ima debilnih roditelja koji hoće sve da ruše i pale ako im djeca ne dobiju 5 iz svakog predmeta, uprkos tome što ne znaju da saberu 2 i 2 ili nabroje padeže. Vi roditelji što pametujete, prestanite da govorite kako nastavnici maltretiraju djecu. Naravno, ima ih raznih, ali što se tiče OŠ Branko Ćopić škole, to je notorna glupost. Dakle, išla sam ja tamo, moje dvije mlađe sestre i skoro sva djeca i Pentagona i sada se odjednom roditelji bune. Šta se to toliko promjenilo za ovih nekoliko godina. Ne pričajte gluposti.
pošalji odgovor........... [neregistrovani] (21. 09. 2011, 20:04:05)
Slobodan Majstorovic
Ova gospoda sto podrzava bahatog Majstorovica neka odu u skolski toalet gdje nasa djeca odlaze pa neka vide ogledalo njihovog miljenika.Kakva je to dva fakulteta Majstorovic zavrsio slatko smo se nasmejali.O kakvim uspjesima to govori Majstorovic kad roditelji kod kuce rade sa svojom djecom, djeca iz svih predmeta odlaze na instrukcije i sa znanjem dolaze u skolu.U skoli ima nekoliko casnih i postenih nastavnika.Ne zelim da im spominjem ime da nebi imali problem od pomamljenog direktora.Interesantno ali cujem da ce mijenjati u savjet roditelja nove clanove a stare izbaciti sto puno znaju.
pošalji odgovorodbor [neregistrovani] (21. 09. 2011, 21:00:32)
diktator
direktor Majstorović za 20 godina direktorstva formirao 93% ženski kolektiv kako bih lakše i bezbolnije bio diktator.
pošalji odgovorkaja [neregistrovani] (21. 09. 2011, 21:16:50)
postovana...
DRaga gospodjo, nema niko nista protiv ulaganja... roditelj sam koji samoinicijativno donese ucitelju papir za kopiranje, flomastere, jer vidim da zen zaista radi i mimo programa, puna volje, elana i entuzijazma, ali direktor akole koju pohadja moje dijete je pozaposljavao samo poslusnike, pa npr. ta uciteljica ne odgovara jer puno radi... grijanje nije obezbjedjeno, dvoriste izgleda kao u Afganistanu, non stop skupljamo novac za nesto, a motivacije , osmjeha na licima prosvjetnih radnika, kolektivnog duha, nigdje ni za zivu glavu... pricaju jedni protiv drugih, direktor nikad nije obisao djecu cisto onako, bez razloga da ga djeca vide, jer neki ni ne nzaju ko je on ... ne radi se ovdje samo o tome sta mi roditelji zelimo, naravno najbolje, a oni koji unistavaju klupe i ostalo, adekvatnim radom u skoli, i ukljucivanjem roditelja te djece , odnosno kaznjavanjem moza moze da se i ostvari neki cilj... a talentovanu djecu ni ne pogledaju, pricaju samo o kaznama, prijete ... mnoge stvari se mogu promijeniti, ali to jedino zajedno...
pošalji odgovorprolaznik [neregistrovani] (21. 09. 2011, 21:51:50)
ništa novo
Pa zar je moguće da se još čudimo ovakvim stvarima? Uh, zaboravih prokomentarisati da je to vjerovatno zato što nema takvog kadra na birou rada...
pošalji odgovorboris [neregistrovani] (21. 09. 2011, 22:05:28)
pustite majstorovica kraju!
ljudi pustite majstorovice kraju!Slobodan je jedan dobar i posten covjek.da su svi kao on bilo bi nam bolje!
pošalji odgovorMONIKA IZ MODRIČE [neregistrovani] (21. 09. 2011, 22:07:29)
Muljatorka
@ ANDREJ/ Dječiji dom
pošalji odgovorJel tužila Blagojevićka i partnerska firma iz Laktaša onda za klevetu Press? Ako nije, zašto nije? To što si objasnio nema veze sa pameću, al i da ima, jel tužila Press? Koje ekskurzije, koje mature...to je priča za one koji hoće da budu naivni i glupi.
RainbowSix [neregistrovani] (21. 09. 2011, 22:41:09)
Privatno
A nek Majstorović malo sjaši sa grbače roditelja kojima se izdvaja od njihovih primanja da bi on i njemu slični primali platu. Ma nek on fino iz svog džepa investira i otvori svoju privatnu školu pa se onda tako ponaša. Koji je on faktor da zbog njega ljudi sklanjaju djecu iz državne u privatne škole? Da nije on možda sebi u vlasništvo podigao OŠ "Branko Čopič"? Da se možda bez njega neće zatvoriti škola? Muljator na bruku cijele Banja Luke.
pošalji odgovorroditelj [neregistrovani] (21. 09. 2011, 22:47:52)
majstorović
Taj čovjek je prava opasnost za djecu: primitivan i bahat. Iz škole izlazi 90% polupismene djece jer su nastavnici fokusirani da onaj mali broj izuzetno nadarene djece instrumentalizuju u svrhu promocije škole, dok ostalu djecu tretiraju kao kolateralnu štetu. Moje djete ide u tu školu i trudim se da ga u kući opismenim i naučim pristojnosti. Razmišljam da pedagogicu i izvjesnu učiteljicu tužim zbog psihičkog zlostavljanja djeteta. Iskreno se nadam da će se stvari promijeniti za dobrobit djece.
pošalji odgovorRoditelj [neregistrovani] (21. 09. 2011, 23:00:26)
Sto stolica???
U školi u kojoj sam ja stekao osnovno obrazovanje još uvijek djeca sjede na istim onim stolicama na kojima samo i mi prije 25 godina učili, a izgleda da samo u "Branko Ćopić" stolovi stradaju kao da su repro u nekoj pilani. Zašto se za stolove pare traže i od roditelja prvačića. Da nisu slučajno prvačići za samo tri dana škole polomili tri učionice inventara (koliko se traži da se kupi)? Direktore, nisi u stanju da bar na početku školske godine prvacima obezbijediš elementarne uslove za boravak učenika u školi - promašio si profesiju i idi na Manjaču i tamo kosi livade!
pošalji odgovorRoditelj [neregistrovani] (21. 09. 2011, 23:38:05)
Istina boli
Istina koju je iznio novinar je pogodila "vječitog direktora".U čitavom svijetu su se izmjenjali predsjednici država, ali On će, izgleda,biti d o ž i v o t n i direktor.Jadan je čovjek koji mora naglašavati da ima "2"(?)fakulteta,a roditelje i djecu (kojima nikako ne može biti primjer niti uzor)dočekuje neljudski,nekulturno,neprimjereno obučen za ustanovu u kojoj radi,često pijan ili supijan...Prijetnje su njegov svakodnevni žargon.Ovo nisu samo moje riječi nego je to mošljenje mnogih roditelja čija djeca idu ili su išla u ovu školu.Direktor se poziva na pozitivne rezultate škole, a isti se odnose na uspjeh iz matematike koji je rezultat izuzetno inteligentne djevojčice koja više ne ide u tu školu,a ne njegov uspjeh. Sve u vezi izleta đaka(koji su najskuplji u Banjaluci),savjeta roditelja (na čijim sastancima direktor ima svoj monolog)...sve iz gornjih komentara je , na žalost,tačno.Roditelji djece iz nižih razreda nisu ni svjesni šta ih tek čeka u ovoj školi.Majstoroviću, budi čovjek bar jednom pa se povuci i pusti da uđe svjetlost u našu školu ! A vašem novinaru poruka:dobro si prošao, kako si mogao !
pošalji odgovorvuda [neregistrovani] (22. 09. 2011, 00:13:23)
Postovana,
to sto se bulazni o slabom kadru OS " Branko Copic" niti mogu niti hocu da ignorisem...moje djeca su odlicni ucenici, koji postizu fenomenalne rezultate kako na opstinskim i regionalnim tako i na drzavnim takmicenjima,a boga mi i na Balkanu se zna za njih.Primjecujem da u komunikaciji s drugom djecom njihovog uzrasta su bolje savladala gradivo...niti dana instrukcija nisu imali...niti sam ja sa njima radila..niti imam ime ni pare..."samo djecu koja hoce da uce i rade"...imaju fenomenalne nastavnike poput Dragane Tatic,poput prozvanog sina,ali odlicnog pedagoga Igora Majstorovica,Tanje Micic,Goranke,Kosane,predivne uciteljice Nevenke Duric, Dusanke, Verice...nisu mi trazili ni pare za himnu, ni pare za klupe...meni se isto ne svidjaju neke stvari,poput izleta...Znamo li sta se radi u drugim skolama, znamo li kako se zakljucuju ocjene,kako u prigradskim kafanama pedagozi sa roditeljima dogovaraju ocjene...NE! Bitno je napasti sve sto valja, a istina je da je OS"Branko Copic"najbolja osnovna skola,ponavljam ima dobar kadar, pa ko hoce da uci ima ga ko i nauciti i ja sam jako ponosna sto su mi djeca clanovi tog kolektiva i sto im takvi ljudi daju osnove za zivot...a direktori odlaze i prolaze, ko vrijedi pamtice se a ko ne vrijedi...
pošalji odgovorSelena [neregistrovani] (22. 09. 2011, 01:23:56)
...
Vi prvo naučite pisati, pa onda komentarišite druge.
pošalji odgovorUčiteljica [neregistrovani] (22. 09. 2011, 10:54:35)
Diktator
Ako može biti diktator 20 god radnicima i učenicima jedan pijanac jeli čudo to što je i diktator i školskom odboru, zaključi ministre Kasipoviću?
pošalji odgovorroditelj [neregistrovani] (22. 09. 2011, 11:16:43)
gospodjo vuda
To sto su Vasa djeca "vunderkinder" ne govori nista o skoli, vec o Vasoj djeci. Ne sumnjam da imate pozitivno iskustvo, ali, kao sto se vidi, vecina roditelja ga nema ( a sto je jos vaznije: niti djece). Sta je dovelo do toga da djeca unistavaju klupe? Kakve to djeca imaju frustracije kad se tako ponasaju prema "voljenoj" skoli? Kakvi ce to ljudi postati? To su, po mom misljenju, vaznija pitanja nego uspjeh na takmicenju, jer svugdje ima nadarene djece. Ima i divnih nastavnika u toj skoli- neke ste pomenuli. Ali je sve u svemu ta skola jedna nezdrava sredina i jedan totalni pedagoski promasaj!
pošalji odgovorroditelj [neregistrovani] (22. 09. 2011, 11:41:00)
gospodjo vuda
To sto su Vasa djeca "vunderkinder" ne govori nista o skoli, vec o Vasoj djeci. Ne sumnjam da imate pozitivno iskustvo, ali, kao sto se vidi, vecina roditelja ga nema ( a sto je jos vaznije: niti djece). Sta je dovelo do toga da djeca unistavaju klupe? Kakve to djeca imaju frustracije kad se tako ponasaju prema "voljenoj" skoli? Kakvi ce to ljudi postati? To su, po mom misljenju, vaznija pitanja nego uspjeh na takmicenju, jer svugdje ima nadarene djece. Ima i divnih nastavnika u toj skoli- neke ste pomenuli. Ali je sve u svemu ta skola jedna nezdrava sredina i jedan totalni pedagoski promasaj!
pošalji odgovorSelena [neregistrovani] (22. 09. 2011, 11:48:52)
...
Ljudi, zar stvarno mislite da se samo u OŠ Branko Ćopić lome klupe? Uostalom, zašto vi kojima se ne sviđa škola, ne ispišete djecu odatle? Ima u blizini još jedna pa idite tamo. Mada vjerovatno bi i tamo pravili iste probleme, tj. ništa vam ne bi valjalo.
pošalji odgovorStevo [neregistrovani] (22. 09. 2011, 11:59:43)
stolice - klupe
Svi pricaju o nekom novcu kako je neko trazio od roditelja 100 km za ovo ili ono ali niko ne pise ime tog blagajnika tako da sumljam da od tog ima ista. Ljudi sto sve vjerujete pojedinim smradovima koji bi htjeli da se malo utrpaju na mjesto direktora. Sami to provjerite pa onda komentarisite.
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (22. 09. 2011, 13:22:34)
Sta je sa ostalim skolama?
Zasto vas novinar ne napravi analizu sta se desava u ostalim skolama, a najeklatantniji primjer je vjecni di/re/ktator Radnickog univerziteta, koji je 20 godina na celu te institucije. Sta tek o njemu imamo svi da napisemo, smije se cijela Banja Luka, isto je magistar, ha,ha. Gdje je ministarstvo, opstina kojoj ta institucija pripada? Isto je zaposlio kcerku. Pisite novinari otvoreno, anketirajte ljude pa cete svasta cuti!
pošalji odgovorPetar [neregistrovani] (22. 09. 2011, 13:24:31)
Sta je sa ostalim skolama?
Napisao sam o Radnickom univerzitetu i diktatoru 20 godina na celu te institucije pa niste objavili. Zasto???
pošalji odgovorUcenica [neregistrovani] (22. 09. 2011, 13:59:40)
Tema?!
Nastavnici su odlicni,pravedni,pametni i najvaznjije od svega dobri predavaci i pedagozi.Najvjerovatnije da su se novci od roditelja prvacica trazili zato sto ce njihova djeca sjediti u tim klupama najduze.Dobro slazem se nije ni direktor zlato ali nije to samo u ovoj skoli.Ima i gorih slucajeva od ovog.Krenuli ste od direktora,nastavnika(koji su jedini realni u nasoj skoli),uciteljica,pedagogice,domara,....A jeste li se zapitali sta je sa djecom.To Vase dijete koje mora ici na instrukcije,jer nije dobro pratilo cas i za to vrijeme saralo klupe,unistavalo ih sestarima i ostalim slicnim predmetima.Iako im nastavnici bezuspjesno odvracaju paznju.Gospodja Vuda sigurno ima vaspitanu,kulturnu,poslusnu djecu jer takvo vaspitanje dolazi iz kuce a Vi sigurno niste imali vremena tako vaspitati djecu jer ste ispijali kafice i sa njima provodili sto manje vremena moguce.E zbog tog su djeca frustrirana.Ugodan dan Vam zelim.
pošalji odgovorP.S.Skrenuli ste s teme teksta.
vuda [neregistrovani] (22. 09. 2011, 15:23:32)
Poštovani roditelju,
Nisu moja djeca nikakvi vunderkindovi, već sasvim obična djeca sa radnim navikama.
pošalji odgovorA to sto se lome klupe...lome se u svakoj školi..i ja kad sam išla u školu se to dešavalo...zašto je učestalo...upitajmo se mi...kakvu to djecu imamo...lome se i klupe u parkovima,šaraju se zidovi, fasade, djecija igrališta, ima li Slobodan Majstorović veze sa tim ili smo možda krivi mi, kao roditelji, jesmo li pogrešno vaspitavali svoju djecu. Nismo li mi kao đaci morali gledati učitelje kao Bogove, pa se sad pomalo osvećujemo kroz svoju djecu.Zar je u redu da djeca slušaju kako im roditelji nazivaju nastavnice "starim prdarama","babama" i sl.
Slažem se ja da je škola kao građevina u totalnom rasulu, da im toaleti smrde, da im prokišnjava, ali se ne slažem da za negativno ponašanje naše djece krivimo direktora.
Djeca su naše ogledalo, mi smo ti koji ćemo im reći, svjesno ili nesvjesno kako da se ponašaju. Mi smo ti koji ćemo prokomentarisati i što treba i što netreba...a to nećemo priznati...mi smo ti koji ćemo im kupiti "markirane" stvari i odvojiti ih od ostale djece...Nažalost, MI smo ti koji NEvaspitavamo svoju djecu, a tražimo krivca ....
Tamara [neregistrovani] (22. 09. 2011, 17:13:53)
šta je pitanje?
Nisam sigurna da se više prati tema članka koji je napisan. Ono što je istina jeste da je imenovani gospodin direktor već bezbroj godina, da je zaposlio sina u svojoj školi, da mu tu radi i supruga kojoj je takođe pomogao da se tu zaposli. Na objavu ovih fakata reagovao je sebi veoma svojstveno-agresivno, nekulturno. A ništa od navedenog nije laž. Da hoda supijan, neugledan-isto tako apsplutno tačno! Da se djeca u školi od strane nastavnika i pedagoga plaše direktorom kao i pedagogom-isto tako, apsolutno tačno. To je tradicija koja je duboko ukorjenjena u naš pedagoško-vaspitni sistem. Pojedina djeca su imala izuzetno negativna iskustva sa direktorom i pedagogom a lično poznam i par slučajeva koji su svoju djecu prebacili u druge škole. Ima puno istine u tom da roditelji nekad pretjeruju ali valjda postoje načini da im objasnite da ne čine dobro svojoj djeci. A u zakonu o osnovnom brazovanju i vaspitanju piše da djeca imaju pravo da besplatno školovanje. Svi roditelji odvajaju od svojih plaća za to školstvo, ne, nije fer ni normalno da se od njih traži da plaćaju klupe. Koliko god da ih djeca lome! Svaki mjesec oni daju dio za te klupe.
pošalji odgovorA ja pitam može li po zakonu neko 4 mandata biti direktor, a da u međuvremenu nije mijnjao rpavilnik o izboru, i postoji li sukob interesa u koliko se zaposle sin i supruga. molim držite se postavljenog pitanja.
Možda činjenica da je toliko loših komentara, govori u prilog tom da u ovoj školi nešto ne štima...
istina [neregistrovani] (22. 09. 2011, 17:40:49)
smjesno mi je
Procitala sam vase komentare.Ne poznjem tog direktora ni nastavnike iz te skole.Vidim da svi kritikuju i zale se na tog direktora i cjeli kolektiv,pretpostavljam da se nejvise zale roditelji.Zanima me zasto svi pisete kako se kolektiv u toj skoli boje direktora.A bojite li se vi?Zasto niste konkretno napisali vase puno ime i prezime i zalim se na to i to?Poznato je da svaki direktor skole pravi svoju privatnu skolu i zaposljava profesore koji im plate to i ministar zna i ne reaguje uopste.Unaprjed se zna ko ce biti primljen na konkurs za posao,to je javna tajna.Mislite da ce ministarstvo da reaguje na ovaj tekst u novinama i na vase komentaare?Novinari treba da pisu o svakoj skoli i o svakom direktoru i ne mogu da se ponasaju kao da je to njihova privatna skola!!!Moraju da e kontrolisu.
pošalji odgovor......... [neregistrovani] (22. 09. 2011, 18:57:13)
Skola
U skoli cistacice hodaju okolo i piju kafu, a djeca umjesto njih kupe smece na velikom odmoru.Umjesto kucnog majstora djeca moraju nositi kutije, ormare i stolice po skoli.
pošalji odgovorA nastavnici po 20 - 30 minuta kasne na casove.Uzass.
1990 [neregistrovani] (22. 09. 2011, 19:35:45)
Bivsa ucenica
Sve sto kazu za ovog kretena je istina. I dok sam ja isla u ovu skolu bila je identicna situacija. Kad god bi se pojavio na velikom odmoru ili kad bi ga ucenici na hodniku sreli,zaledili bi se od straha. A da ne pricam o silnim parama koje su moji roditelji morali dati za parket,krecenje,sijalice,stolove itd... Dovoljno je samo da dodjete na dan skole i sve bi vam bilo jasno. Dodje obucen kao da ide krave cuvati,niko ne bi rekao da je direktor skole,a kamoli da je magistar. Nije se ponasao kao tiranin samo prema ucenicima,vec i prema roditeljima. Kao i mnogima i meni si se zamjerio Slobodane Majstorovicu i zato SVAKOME PO ZASLUZI
pošalji odgovorSelena [neregistrovani] (22. 09. 2011, 19:44:39)
...
U SVIM školama djeca po dvorištu kupe smeće. Vjerujem da to nastavnici organizuju da toj istoj djeci uđe u glavu da NE bacaju smeće za sobom. Kupila sam i ja i generacije prije mene i poslije. Da svi kupe, ne bi sada po ulici gledali likove koji bacaju smeće kako stignu. I treba da kupe, da se nauče ponašanju od malena. Uhvatili ste se B.Ćopića kao nenormalni, šta vam je više? Šta je sa roditeljima koji zovu inspekcije zato što im dijete dobije slabu ocjenu, a nastavnica neće da pokloni veću? Šta je sa roditeljima koji daju sve od sebe samo da kupe ocjenu djetetu iako to isto dijete nema ni trunke znanja? Nervirajte se oko malo toga, a B.Ć. ostavite na miru.
pošalji odgovorLazar [neregistrovani] (22. 09. 2011, 22:07:19)
Nezadovoljni sa sobom
Svi vi koji ste nezadovoljni sa drugima nije ni cudo jer vi ste nezadovoljni i sa sobom. Vodite nesredjen zivot, sve vam smeta pa cak i vasa porodica vam smeta, smetaju vam vasa dijeca, vasi roditelji, komsije. Nervozni ste. Od pakosti ste zaboravili da se smijete od srca. Smijati se od srca, od ljubavi to je jedini smijeh koji vam je BOG podario i sto niste morali da ucite. Naucili ste da se smijete na pakostan i cinican nacin. Koristite smijeh koji vam je BOG dao i koji ste koristili jos kad ste u koljevci bili. Tek tada cete biti zadovoljni sa sobom i s drugima.
pošalji odgovor............. [neregistrovani] (22. 09. 2011, 22:11:41)
.............
Draga Selena pa sto se ljutis.Da nisi i ti jedna od Majstorovcevih ljubavnica?Izvini ali osecam da si glupa kaok i on. Mi smo pismeni a ti?Neka ti Slobo kaze koliko nastavnika ima koji su zavrsili redovno fakultet i koji im je prosek.Znas li ti Selenicre da je u toj skoli uciteljica frizerka i da uci decu a verujem da ne zna ni tablicu mnozenja.Ne kaki molim te. Cime te je taj krokodil platio da ga podryavas.To djubre ne zyna da se ophodi,nema kulturu ponasanja a ima dva kupljena fakulteta. Jos nesto izvini ali ne priznajem privatne fakultete koje ste pohadjali ti i Sloba. FUJ. Dragi roditelji udruzimo se da izbacimo tu fukaru iz skole.Nije mu to pradedovina.Ako ne zna sta je to neka mu Tanjica Micic objasni(istoricarka).Mi hocemo nastavnike koji hoce i znaju da rade.Jedina i prava gospodja morate priznati je nastavnica srpskog Nevenka.Ima u toj skoli divnih ljudi ali malo ih je. Pedagogica Angelina je djubre koja smrdi gore od tog cupavog direktora.Gde je ona zavrsila pedagogiju.Napolje bre fukare neka vas je sramota uci u tu skolu.To su nasi roditelji od usta odvajali da bi se vi pojedinci ponasali kao Hitler.
pošalji odgovorZunzo [neregistrovani] (22. 09. 2011, 22:34:08)
Školstvo je katastrofa i pored silnih reformi
Ne znam šta bi više štetilo: razriješiti ovakve spodobe dužnosti direktora i ponovo ih pustiti u razred ILI ih ostaviti da budu vječni direktori.
pošalji odgovorMONIKA IZ MODRIČE [neregistrovani] (22. 09. 2011, 23:16:53)
Muljatorka
Ja Molim novinare "Press"-a da obavijeste čitaoce šta je bilo sa prevarom "Prokarta" iz Laktaša i direktorice Doma "Rada Vranješević"? Jel to sve bilo zakonito ili je priča morala da se ugasi???
pošalji odgovorroditelj [neregistrovani] (22. 09. 2011, 23:32:00)
ucenica-tema?!
Vrlo površne i potpuno netačne tvrdnje. Inače, u tekstu nedostaju inerpunkcijski znakovi (ali to je vjerovatno propust zbog dubokoumne analize uzroka dječije frustracije). :)
pošalji odgovorTakođe se 'ne vaspitavamo' piše odvojeno (iz narednog teksta) :)
Selena [neregistrovani] (22. 09. 2011, 23:46:20)
Za .............
Pod broj jedan nisam njegova ljubavnica, već bivša učenica škole. Olajavanje i teorije zavjere ostavi za sebe. Pitaj nastavnicu Nevenku za mene. Sjetiće me se. A ti se zapitaj kako imaš pravo da bilo koga kritikuješ kada si toliko nekulturna i lajava osoba. Razmisli o svom izražavanju, a onda pričaj o drugima kakvi su i ko su. Žalim tvoju djecu ako će išta učiti od tebe. Između ostalog, vrati se u osnovnu, nauči pisati, pa onda komentariši neukost drugih.
pošalji odgovorveljko [neregistrovani] (23. 09. 2011, 00:53:27)
ma sta me briga
Ma sta me briga,za vecinu negativnih komentara...Moja djeca su odlicni ucenici,ostvaruju fantasticne uspjehe,nagrade,opstinske,regionalne,republicke...njihova pisana rijec se objavljuje u knjigama...Moja tetka,inace stara gospodja,koja je pemziju zaradila u Hrvatskoj ,kao profesor knjizevnosti i hr.jezika,je jedne prilike bila u skoli i prvo,po povratku,je spomenula...pa ko je onaj sto pusi po hodnicima...Moja kcerka odgovori direktor...Ova se prenerazila...PA STA,KAZEM JA...Svako ima svoje slabosti ,mene to ne interesuje...Nece moje dijete poceti pusiti,zato sto vidi direktora ,da pusi...Ono ce gledati,kako ga roditelj uci...Gospodo,djubar se cisti iz svoje kuce,tu najvise smrdi...Ne mozete ocekivati,da ste sretni sa skolom i pedagozima,a kod kuce pred djetetom pricate za razrednog starjesinu,da je lud ,pjanac,bla,bla...Dijete to ,htjelo ili ne,kupi od vas.Imate onda za posljedicu ,lose ucenje,nepostovanje nastavnika itd...Sacekajte spavanje,kAD budete sami sa bracnim drugom,recite,kako je taj razrednik,budala,kreten,majmun,konj...joj ima li jos kojeg epiteta,ha,ha... pred djecom neeeee...Nicem ga dobrom ne ucis...Moja sreca je, da supruga uglavnom,vodi racuna,o roditeljskim sastancima...Vjerujte,bio sam svega 5-6 puta,povracalo mi se na roditelje...Kaaaakoooo moj Maarrrrkoooo ne moze imati cetvoooorku...E pa ne moze ,kad ne radis s njim i pravis od njega kretena,kao sto si i sam...Ja bi to prvo rekao,da sam razrednik,naravno,dobio bi sut kartu,od tamo nekog ministra...Al sta drugo reci...
pošalji odgovorDok je jedno od dijece bilo u nizim razredima,ustanem ja tako,na roditeljskom sastanku,uciteljica meni...znate ona ima cetvorku iz ovog...onog,ona to mora popraviti,ona moze vise...bla,bla...Ja se zakoceno od smijeha,zena iskolacila oci na mene,kao ,jesam li lud,ili pijan..Kazem ja...uciteljice,moze ona i sve dvojke da ima,meni je vazan njen rad,koji ja svakodnevno pratim kod kuce i moja definicija ucenja je sledeca...KAD TAD, TVOJ RAD CE IZBITI NA VIDJELO,nemoj uopste,da se opterecujes,sa djecom koji su nezasluzeni vukovci,vjeruj mi tvoja trojka,je mozda i vrijednija...
I rezumiracu na kraju,njegov clan porodice,koji je razredni starjesina mom djetetu,je fantastican pedagog,daj boze da imamo vise takvih.Cuj, zaposlio sina...Eto srece ,da ih je imao vise...
A vi nesretni i nezadovoljni,sa direktorom i njegovom porodicom,ma pocnite obavljati u svojoj kuci,one gore navedene stvari...pa onda dodjite u skolu i vidjecete,kako ce vam i tamo sve ljepse mirisati...
PS
Naslov teksta je strava...HA,HA...Necu ja sad,o izvlacenju iz konteksta...pa to vam je profesija,na kraju krajeva...
roditelj [neregistrovani] (23. 09. 2011, 11:03:20)
samo mi je žao...
Niko nije spomenuo sina gospodina Majstorovića. Žao mi je sto je jedan takav vrijedan momak postao samo dio kompletne ove priče. Jedan od onih prosvjetnih radnika koji razmislja i zivi za tu djecu. Da je vise takvih. Međutim,on je sin dotičnog gospodina,pa je valjda unaprijed negativac. Nasa posla, a njegov krst.
pošalji odgovorvuda [neregistrovani] (23. 09. 2011, 12:03:27)
Bravo roditelju,
najvise se bojim da ce se cijela prica slomiti na sinu. A taj decko je fenomenalna osoba...prekrasan predavac, odlican razrednik....
pošalji odgovorSelena [neregistrovani] (23. 09. 2011, 12:15:05)
Za roditelja
Svaka čast na komentaru. Problem je u tome što dosta roditelja smatra nastavnike krivim ako im djeca nemaju sve odlične ocjene. Tipičan primjer je osoba koja se potpisala sa ....... koja je mene bez razloga ispljuvala. Ako na takav način i svoju djecu vaspitava, oni da idu u bilo koju drugu školu i da je bilo ko drugi direktor ili nastavnik, neko drugi će im biti kriv. Moje dvije sestre i ja smo išle u B.Ć. i ništa nam ne fali. Ali eto, moraju se za neuspjeh kriviti drugi.
pošalji odgovorsadasd [neregistrovani] (23. 09. 2011, 18:55:21)
to nije istina
nije istina da se momak objesio zato sto se posvadjao sa nastavnicom njemackog on se sa nastavnicom njemackog posvadjao u cetvrtak a to se desilo u ponedeljak zar bi to trebalo imati ikakve veze?
pošalji odgovoredo omanovic [neregistrovani] (25. 09. 2011, 19:25:06)
podrska Majstorovicu
Ja sam cuo samo za fine rijeci o ovom gospodinu i porodici Majstorovic,a to sto su neki ljubomorni i mozda hoce da stanu na necije mjesto to je njihov problem,... a sto se tice njegovog sina i zene oni svoj posao odradjuju na nivou i svi ih hvale, ....VELIKA PODRSKA ZA NJIH ....
pošalji odgovorBorik [neregistrovani] (09. 12. 2011, 07:58:03)
Da li je istina?
Da li je zaista istina da je od učenika ove škole traženo da plate 50 KM za himnu škole?
pošalji odgovorAko jeste, šta se konkretno plaćalo tim novcem to jest u čijim džepovima je završio?
Da li postoji ugovor kojim se dokazuje kako su trošena ta sredstva?
Ako nije istina , da li su i koliko učenici platili za himnu?